.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطيلي جايگاه‌هاي ‪ CNG‬در مازندران و سرگرداني مسافران

قطع گاز و افت فشار آن موجب شد تا جايگاه‌هاي سوخت ‪ CNG‬در مازندران تعطيل شده و در نتيجه حمل ونقل و جابجايي شهروندان در مناطق مختلف اين استان دچار اختلال شود.

به گزارش ايرنا، به دليل تعطيلي جايگاههاي سوخت ‪ CNG‬تاكسي‌هاو ديگر خودروهاي دوگانه‌سوز از ديروز نتوانسته‌اند سوختگيري لازم راانجام دهند و اين امر سبب اختلال در امور حمل ونقلي مناطق مختلف به خصوص مناطق شهري استان شده است.

رييس اتحاديه تاكسيراني شهرستان ساري با تاييد تشكيل صف‌هاي طولاني و ابراز نگراني از اختلال در تردد شهري به خبرنگار ايرنا گفت: ازيك هزار و ‪ ۵۰۰‬دستگاه تاكسي، ‪ ۹۰۰‬دستگاه دوگانه‌سوز هستند كه فقط ‪ ۱۳‬ليتر سهميه بنزين روزانه دارند.

"احمد گوران" افزود: تاكسي با اين مقدار سهميه فقط تا ساعت ‪ ۱۰‬صبح كار مي‌كنند.

وي با بيان اينكه يكصد دستگاه تاكسي دوگانه سوز نيز فاقد كارت سوخت و ‪ ۵۰‬دستگاه ديگر نيز هنوز منبع گاز را هنوز دريافت نكرده‌اند گفت: اكنون فقط حدود ‪ ۴۰۰‬دستگاه تاكسي در شهر مشغول جابجايي مسافر هستند.

وي تصريح كرد: در زمان عادي در شهر ساري با جابجايي مسافرمشكل داشته‌ايم اما اكنون با كاهش ‪ ۷۰‬درصدي تعداد تاكسي‌اين معضل چندين برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا هم اكنون درشهرهاي مختلف مازندران افت شديد فشار گاز موجب شد تا زندگي عادي مردم در زمينه‌هاي مختلف مختل شود و اكنون با تعطيلي جايگاه‌هاي سوخت ‪ CNG‬تردد در شهرها نيز به معضلات استان اضافه شده است.

مازندران داراي حدود سه ميليون نفر جمعيت است و بر اساس آخرين اطلاعات تاكنون شش جايگاه سوخت ‪ CNG‬در استان راه اندازي شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.